Afwezigheidsmelding (Out-Of-Office) instellen

24 aug 2018

Stap 1

Om een afwezigheidsmelding (Out-of-Office) in te stellen moet je inloggen op de URV Webmail omgeving via https://kcurv.nl/webmail met jou mailboxnaam@kcurv.nl en het jou bekende wachtwoord.

Stap 2

Zodra je bent aangemeld doe je het volgende:

  • Klik rechtsboven op Instellingen
  • Klik vervolgens links op de optie Filters
  • Om een afwezigheidsmelding toe te voegen maak je een nieuw filter aan door op + te klikken onderaan de Filters kolom
  • Geef een naam op voor het Filter
  • Bij Voor binnenkomende e-mail: vink de optie aan alle berichten aan
  • Selecteer bij …voer de volgende acties uit de optie Beantwoord met bericht
  • Type vervolgens je bericht, vul het onderwerp in, geef je e-mailadressen op en hoe vaak het bericht moet worden verstuurd
  • Klik daarna op Opslaan

Stap 3

Om het bericht uit te schakelen, wanneer je weer aanwezig bent, vink je de optie Filter uitgeschakeld aan. Zo blijft het bericht bestaan en kun je het weer inschakelen voor een volgende keer.

Kom je er echt niet uit of heb je vragen met betrekking tot bovenstaande stappen neem dan contact op met onze webmaster.